הקשר בין אתרי איקומרס וחברות שילוח

עד לפני זמן לא רב, רכישה בחנות הפיזית הייתה האופציה היחידה. כיום הודות לביקוש גדול של הצרכנים, משלוחים הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אתר איקומרס, ושירותיה של חברת המשלוחים חשובים לעין שיעור עבור אתרי איקומרס שרוצים להגדיל את נתח השוק שלהם.

לכן קיימת חשיבות רבה לבחירת חברת השילוח הנכונה, ולטכנולוגיות שמפעילה על מנת לספק לכם וללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר.

 

קודם נבין מדוע משלוחים חשובים

הפריחה בתעשיית המסחר האלקטרוני פתחה דרך לעולם הרבה יותר רווחי עבור בעלי עסקים. עם זאת, ככל שהשוק גדל כך גם גדלה התחרות, ואתרי איקומרס שונים מתחרים אחד עם השני, מה שאומר שכדי לבלוט בתוך תעשייה תחרותית, עליכם לבחור בפתרונות השילוח הכי מתקדמים.

ומה המשמעות? שעליכם לגבש אסטרטגיית משלוח אפקטיבית ולו רק בגלל כל הנתונים הסטטיסטיים שרק מדגישים את החשיבות של משלוחים, ומעידים על כך שאחוז ניכר מהלקוחות לא יחזרו לקנות שוב אצל קמעונאי שסיפק להם חוויית שילוח גרועה, שלקוחות תמיד מחפשים אתרים אשר מציעים לה אפשרויות משלוח טובות יותר, מה גם שברוב המקרים הם יעדיפו משלוח חינם, ובלא מעט מקרים – הם יעזבו את עגלת הקניות בשל אפשרויות משלוח לא מתאימות.

לכן אי אפשר להתעלם מהעובדה העיקרית והיא – עליכם לבחור בחברת שילוח יעילה שתספק ללקוחות שלכם חוויית שילוח איכותית.

 

הגיע הזמן להתחבר לחברת המשלוחים שלכם

המפתח להצלחתה של כל חנות אינטרנטית הוא טיב המשלוחים שמספקת ללקוחות. למעשה המשלוחים הם הפכו להיות המהות של אתרי איקומרס, והקשר בין שני התחומים הנו בלתי נפרד ממש.

החנות מספקת את המוצרים וחברת השילוח אוספת אותם ושולחת ללקוחות, כך שזהו ללא ספק מערך שלם שצריך לעבוד בשיתוף פעולה מושלם, וברמת תיאום מאוד גבוהה. למעשה החנות המקוונת צריכה להיות ממש מסונכרת עם חברת המשלוחים, תרתי משמע.

 

מה הופך משלוח לאיכותי ומקצועי?

כיום חברת שילוח מתקדמת יכולה לבסס את שירותיה על מערכות טכנולוגיות מתקדמות ביותר, ולהציע פתרונות חדשניים, לרבות פתרונות התממשקות מתקדמים שתורמים רבות למערך ההפצה של החנות האינטרנטית.

אם אנחנו רוצים "לחקות" את החוויה שהלקוחות מקבלים בחנות הפיזית, הרי שלמהירות המשלוחים יש חשיבות מרכזית, והמטרה היא לאפשר להם ליהנות מהמוצר שבחרו כמה שיותר מהר. לכן מלבד אפשרויות שילוח שונות, ישנה חשיבות רבה גם למהירות המשלוח. ככל שהמשלוח יגיע מהר יותר, כך שביעות הרצון תהיה גבוהה יותר, והצרכנים יזכרו זאת לטובתכם ויחזרו לקנות מכם שוב.

לכן אם מהירות היא תנאי הכרחי, קיימת חשיבות רבה לסינכרוניזציה בין האתר של החנות לבין האתר של חברת המשלוחים.

 

אז איך לחזק את הקשר בין אתר האיקומרס לבין חברת השילוח?

ניתן לראות לדוגמא את הפתרון שפיתחה חברת HFD המציעה ללקוחותיה תוספים ייעודיים לפלטפורמות ה e-commerce הנפוצות. התוספים (פלאגינים) יוצרים סנכרון בין אתר הלקוח/החנות לבין מערכת המשלוחים של החברה. ההתממשקות הנה חד צדדית וכוללת שליחה וביטול הזמנות ומאפשרת גם לבצע מעקב אחר ההזמנות.

באמצעות התחברות למערכת תוכלו לספק ללקוחות שלכם את כל סוגי המשלוחים ולשדר אל המערכת של החברה את כל המידע הדרוש, כדי שהיא תספק לכם שירות מעולה, אשר לא ידרוש מכם מאמץ ידני כלל!

 

לסיכום,

לפני שאתם בוחרים חברת שילוח, בדקו מה הטכנולוגיות שקיימות בתחום ויכולות לשפר את חווית השילוח שאתם מציעים, ותמיד הקפידו להתעדכן בטרנדים החדשים, כדי ליישר איתם קו ולהציע ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר!

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: