הייטק זה שם המשחק – מכללה ללימוד הייטק לילדים

עבודות העבר הם אינם העבודות של היום. כאשר אנו נותנים לילדנו כלים לרכישת מיומנויות שיעזרו להם בעבודות העתיד, אנחנו כבר לא יכולים לדעת בוודאות מה יהיו עבודות אלה. דבר אחד ודאי, השינוי.

תחום ההייטק הוא תחום שמשתנה כל הזמן ונמצא פה כדי להישאר ולהתפתח. הכנת הילדים למקצועות ההייטק והטמעת צורת החשיבה המייחדת תחום זה היא הכנתם לכל מקצועות העתיד.

מכללה ללימודי הייטק לילדים הוא חיפוש נפוץ בקרב הורים שרוצים להבטיח את עתידם של ילדיהם. עם השנים יותר ויותר מכללות מסוג זה נפתחות ומנגישות את התכנים המורכבים של עולם התכנות לילדים בדרכים מגוונות.

 

הוא/היא כל היום משחקים במחשב

הוא/היא כל היום משחקים במחשב היא תלונה מוכרת אצל הורים לילדים גיימרים. הידעתם שמשחקי מחשב יכולים ללמד את הילדים שלכם כישורים לעתיד שיבטיחו להם עבודה מבוקשת ויוכלו להתברג במקומות איכותיים? אם לא, הכירו את המכללה ללימודי הייטק לילדים – שחקים. בשחקים נהפוך את זמן המחשב של ילדכם לאיכותי ותורם יותר לעתידם.

בשחקים אנו לוקחים את המשחקים המוכרים בהם ילדכם נמצאים רוב הזמן ומלמדים דרכם את מקצועות ההייטק.

 

מיינקראפט – מיינקראפט הוא משחק בסגנון "ארגז חול". השחקן חוצב משאבים ובונה בהם את כל העולה על רוחו. הידעתם? יש שהצליחו לבנות משחק בתוך משחק, מחשבון ועוד. דרך משחק במיינקראפט ילדיכם יוכלו ללמוד בצורה חוויתית שפות תכנות כגון: Python, Java ו Javascript .

 

רובלוקס – אם תשאלו את ילדכם באיזה משחק הם מבלים רוב היום, בין התשובות תקבלו את רובלוקס. רובלוקס הוא סביבת פיתוח משחקים בתלת מימד לילדים שאוהבים ליצור את המשחקים של עצמם ולהנות מיצירות של אחרים. בקורס זה, הילדים לומדים שפות תכנות אשר עוזרות להם לפתח משחקים הדומים למשחקי המחשב האהובים עליהם תוך שימוש בסביבת רובלוקס.

בקרוב יעלו קורסים נוספים בעוד סביבות פיתוח אותם הילדים אוהבים.

בנוסף, שחקים מציעה גם קורס סייבר לילדים שחולמים להיות לוחמי סייבר והאקרים.

 

מה עם בני הנוער?

כאשר הנוער פונה ללמוד תכנות הם יעדיפו רכישת מקצוע ברור וקורסים מורכבים אשר ישמשו כקרש קפיצה למקומות חשובים כמו יחידת 8200. אם הנער/ה שלכם מתעניינים בהאקינג וסייבר המכללה ללימודי הייטק לילדים – שחקים היא המקום בשבילם. בין הקורסים אותם יוכלו ללמוד:

קורס סייבר לנוער – לכל מי שתמיד חלמו להיות לוחמי סייבר והאקרים.

תכנות בפייתון –  קורס המשלב סייבר עם לימוד שפת תכנות

בדיקת תוכנה QA – אחד מהמקצועות המבוקשים בשוק בעולם ההייטק.

 

למה כדאי להירשם למכללה ללימודי הייטק לילדים?

  • אפשר ללמוד מכל מקום.
  • זמן להכיר ילדים עם תחומי עניין דומים.
  • פיתוח חשיבה מורכבת ויצירתיות.
  • ניצול זמן המסך למטרה מועילה תוך שימוש בפלטפורמות המוכרות והאהובות.
  • לומדים נושאים בהם לא נוגעים בבגרות במחשבים.
  • רכישת מקצוע מבוקש לעתיד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: