מהו CISO as a service ומי זקוק לו?

CISO as a service הוא פתרון לניהול ותחזוקה של מערכות אבטחת מידע בארגונים. הוא כולל את כל ההיבטים של אבטחת מידע, ובכלל זאת עמידה בדרישות הרגולציה, אבטחת סייבר, אבטחת מידע ועמידה בדרישות החוק. מה בדיוק מביא אתו הפתרון הייחודי ומה כדאי לדעת עליו? הכנו לך כתבה מפורטת עם כל הפרטים החשובים.

מה מביא אתו CISO as a service לארגון?

כדי לעמוד בדרישות החוק השונות בתחום אבטחת המידע יש צורך בידע נרחב ששירות CISO as a service מביא עמו לארגון. נתחיל בידע הטכני – יש צורך לעמוד בדרישות אבטחת מידע, למשל של הטמעת מערכות בקרה שוטפות, התקנה של מערכות הגנה ועוד. השירות מביא עמו גם ידע משפטי שנחוץ בתחום זה, שכן יש צורך להבין את הפעילות העסקית, מה בדיוק דורש החוק מבחינת הטמעת מערכות שונות ותקנים, מה כוללות התקנות להגנת הפרטיות ומה אומרים פסקי דין בתחום. כמובן שהשירות כולל גם את הצגת התחום בפני ההנהלה והעובדים, כמו גם הטמעה של שיטות עבודה.

מדוע מומלץ שהשירות יבוצע על ידי בעל תפקיד פנימי בארגון?

בחברות קטנות ובינוניות בדרך כלל לא תהיה קיימת אפשרות למנות גורם מתוך החברה שיוכל לבצע את הטמעת כל ההיבטים של אבטחת המידע, כולל בקרה עליהם. כמו כן, במקרים רבים ישנם איסורים שונים מבחינת החוק למנות בעל תפקיד מתוך החברה, וזאת בשל ניגוד עניינים. מסיבה זו בעיקר, רוב החברות הקטנות והבינוניות פונות למיקור חוץ לקבלת השירות.

מה כולל השירות?

שירות Ciso as a service שנקרא בעברית ממונה אבטחת מידע כולל ליווי שוטף של כל הנושאים הקשורים באבטחת המידע בארגון. הוא כולל בתחילה הטמעה של נהלים וכתיבתם באופן מסודר, בחירת נהלי אבטחה בתחומים שונים והתאמתם לפעילות של הארגון, קביעת שגרה של בקרות פנים ארגוניות בתחום, עריכת סקרי בקרת אבטחת מידע, הטמעת פתרונות כאשר מגלים פערים באבטחת המידע,  קביעת תוכניות להדרכת העובדים, ביצוע ההדרכות, ניהול רכש וספקים, ניהול אירועי אבטחת מידע בארגון, תחזוקת מערכי ההגנה, ביצוע דיונים שנתיים בנושאי אבטחת המידע, תחזוקה ובקרה גם לתקינה בינלאומית ועוד.

כיצד בוחרים שירות כזה?

מומלץ לבחור בחברה שיכולה לספק את השירות ולה מומחים מדיסציפלינות שונות בתחומי אבטחת המידע המגוונים. יש לבחור בחברה לה יש היכולת לקחת אחריות מלאה על תחום אבטחת המידע והסייבר, תוך מתן מענה לכל השירותים שציינו לעיל. השירות המקצועי יעלה את רמת האבטחה בארגון לרף הגבוה ביותר, יספק מענה הולם לחברה וללקוחותיה ויעניק רמת מוכנות והגנה מפני איומים שונים, הן מבית והן מבחוץ. השירות מבית Hermeticon מספק מענה שכזה ומומלץ על ידי רבים.

לסיכום, CISO as a service הנו שירות מקצועי ששם דגש על אבטחת המידע בחברה, מומלץ לבור אותו במיקור חוץ אך יש לשים לב שהוא נעשה על ידי מקום שיכול לספק את המעטפת המקצועית המתאימה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: