הלוואה לרכב חדש – האם זה באמת משתלם להשקיע ברכב חדש?

שתי דילמות עיקריות עומדות בפני אנשים המבקשים לרכוש רכב, לצרכים פרטיים או עסקיים. דילמה ראשונה, האם לרכוש רכב חדש או משומש. דילמה שנייה, האם משתלם ליטול הלוואה לצורך רכישת רכב או שמא מוטב לחסוך כסף ולהשתמש בו לצורך רכישה.

ישנם מקרים בהם הדילמות האלה נפתרות מעצמן. כאשר מבררים לגבי אופציה לרכישת רכב, מתברר שמחירי הרכבים גבוהים מדי ולכן אין ברירה אלא לקנות רכב משומש, ולעיתים האופציה היחידה לרכוש רכב היא נטילת הלוואה, אחרת אי אפשר לשלם עבורו. השאלה היא מה קורה כאשר כל האופציות פתוחות, במה נכון לבחור, רכב חדש או משומש, הלוואה או כסף זמין, נזיל, שנמצא בתוכנית חסכון או במקור אחר.

צריך לומר האופציה של הלוואה לרכב חדש היא אופציה מאוד פופולארית, מאוד נפוצה והרבה מאוד אנשים, גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי בוחרים להשתמש באופציה זו. יש לה יתרונות רבים ולכן מומלץ להכיר אותה בשביל לדעת מתי וכיצד להשתמש בה.

לפני שנגיע לשאלה למה נטילת הלוואה לרכב חדש היא אופציה משתלמת, חשוב לציין שניתן לרכוש היום כלי רכב חדשים, ישירות דרך היבואן אך גם דרך חברות אחרות, למשל, חברות ליסינג המציעות קטלוג של רכבים חדשים וכן דרך גורמים נוספים. המבחר הוא גדול ומשמעותי, מה שהופך את התהליך להרבה יותר נוח ומשתלם.

מדוע משתלם להשקיע ברכישת רכב חדש

הכלל בכלי רכב הוא, שהערך שלהם יורד עם הזמן. ככל שמשתמשים יותר ברכב, כך סביר להניח שהערך שלו ירד. לכן, אם רוכשים רכב משומש, מראש הערך שלו יהיה נמוך יותר מאשר של רכב חדש. זה עלול לפגוע ביכולת של הרוכש למכור את הרכב בעתיד, אם ירצה בכך.

יתרה מזו, רכב משומש צבר בלאי וסביר להניח שהוא יידרש להרבה יותר תיקונים וטיפולים מאשר רכב חדש. לכן, משתלם יותר להשקיע ברכישת רכב חדש, על אף שהמחיר שלו גבוה יותר, שכן לאורך זמן, בוודאי בשנים הראשונות, הוא ידרוש פחות טיפולים ותיקונים, הוא לא ידרוש החלפת רכיבים, והשימוש בו יהיה הרבה יותר נוח ובטוח.

מדוע משתלם לקחת הלוואה לרכישת רכב

האופציה האידיאלית לרכישת רכב חדש היא נטילת הלוואה, מימון, שיאפשר לשלם עבור הרכב. זה יכול להיות מימון של 100 אחוז וזה יכול להיות מימון חלקי.

אופציה זו משתלמת מכמה סיבות:

ראשית, הסכום לרכישת רכב חדש מגיע לעשרות אלפי שקלים ומעבר לכך. במקום לבצע הוצאה גדולה ומשמעותית, בין אם הכסף זמין בחשבון ובין אם צריך לפתוח תוכנית חסכון לשם כך, מוטב לקחת הלוואה ולפזר את ההשקעה על פני זמן.

שנית, היום הלוואות ניתנות בתנאים נוחים ומשתלמים, באופן שלא משפיע על חשבון ההוצאות באופן משמעותי. לכן משתלם יותר לקחת הלוואה ולהחזיר אותה על פני תקופת זמן מסוימת.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הלוואה לרכב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: