הצורך בחתימה דיגיטלית בעולם הדיגיטלי

חתימות דיגיטליות הן ייצוגים אלקטרוניים של חתימת אדם שניתן לצרף למסמכים דיגיטליים. החתימה הדיגיטלית הראשונה נוצרה בשנת 1982 על ידי קליפורד סטול. הוא נוצר באמצעות אלגוריתם שהוא פיתח והיה צריך להזין אותו באופן ידני. חתימות דיגיטליות משמשות בעיקר למטרות אימות, אבל גם לדברים אחרים כמו אי-הכחשה והבטחות שלמות. חתימה דיגיטלית היא דרך לחתום דיגיטלית על מסמכים והודעות עם מפתח אישי. זה שווה ערך לחתימה פיזית בעולם הדיגיטלי. חתימה דיגיטלית מספקת שלוש פונקציות עיקריות: אימות, שלמות ואי-הכחשה. אימות מבטיח שההודעה או המסמך נשלחו מהשולח שנתבע. אי-הדחה מבטיח שהשולח לא יכול להכחיש ששלח את ההודעה או המסמך. יושרה מבטיחה שהתוכן לא השתנה בשום צורה מאז שהוא נחתם על ידי היוצר שלו.

חתימה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית היא דרך לחתום על הודעות דיגיטליות, מסמכים ונתונים. זה שווה ערך לחתימת דיו-נייר מסורתית. השלב הראשון בהוספת חתימה דיגיטלית למסמך שלך הוא ליצור אחת. יש שלוש דרכים לעשות זאת:

  •  רכישת אישור אלקטרוני מרשות אישורים
  • צור תעודה בחתימה עצמית משלך
  • צור זוג מפתחות OpenPGP

לאחר שיצרת את האישור הדיגיטלי שלך, תצטרך לייצא אותו כדי שניתן יהיה להשתמש בו ביישומים אחרים. הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא על ידי ייצוא המפתח הציבורי כקובץ PEM משוריין ASCII והמפתח הפרטי כקובץ PKCS#8 משוריין ASCII. מודול זה עוסק בחתימות דיגיטליות. חתימות דיגיטליות משמשות כדי לאמת את זהותו של אדם פרטי ולהבטיח שתוכן המסמך אינו משתנה. תהליך החתימה הדיגיטלית כולל יצירת מפתח חתימה ייחודי, חתימה על המסמך במפתח זה, ולאחר מכן פרסום מפתח החתימה. מקרי השימוש בחתימות דיגיטליות הם רבים. ניתן להשתמש בהם בקניות מקוונות, עסקאות פיננסיות ומסמכים משפטיים. הם יכולים לשמש גם לאימות בהתכתבות בדוא"ל או לכניסה לאתרים באמצעות סיסמאות או שאלות אבטחה. גם אתם רוצים חתימה דיגיטלית מוזמנים לבקר ולהתרשם: EASY2SIGN -חתימה דיגיטלית פשוט לחתום.

חתימה אלקטרונית

חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית שניתן להשתמש בה כדי לאמת את זהותו של אדם, מערכת מחשב או ישות אחרת. ניתן להשתמש בחתימה הדיגיטלית למטרת אי-הכחשה או כדי להבטיח שלמות הנתונים. חתימה דיגיטלית היא חתימה אלקטרונית המשמשת במקום חתימה פיזית. חתימות דיגיטליות הן המקבילה לחתימות בכתב יד בעולם הדיגיטלי. הם מספקים את אותה פונקציה כמו חתימה בכתב יד, שהיא לאמת את האותנטיות והשלמות של מסמך. בנוסף, הם מאפשרים אי-דחייה, כלומר זה מונע מהחותם לשלול את החתימה הדיגיטלית שלו. חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית הייחודית לאדם וניתן להשתמש בה כדי לאמת את זהותו. חתימות דיגיטליות משמשות לעתים קרובות בעסקאות מסחר אלקטרוני באינטרנט. חתימות דיגיטליות אמינות יותר מחתימות מסורתיות מכיוון שלא ניתן לזייף או לדחות אותן ללא גישה למפתח הפרטי. הם גם מהירים יותר, זולים יותר ונוחים יותר מחתימות מסורתיות בכתב יד מכיוון שניתן להעביר אותן באופן אלקטרוני בצורה מאובטחת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: