מה צריך לדעת לפני שמבצעים קידום אורגני

אם יש לכם אתר אינטרנט לעסק, אתם בוודאי יודעים שבכדי שכמה שיותר גולשים שמהווים לקוחות פוטנציאלים של העסק שלכם יגיעו אליו, אתם צריכים לקדם אותו בגוגל. בסופו של דבר, יש לא מעט אתרים המציעים שירותים או מוצרים דומים לאלה שאתם מציעים ועל כן, כאשר גולש מחפש במנוע החיפוש גוגל מוצר או שירות מהסוג שאתם מספקים, המטרה שלכם תהיה שאתר האינטרנט שלכם יופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות בגוגל, בהתאם לשאילתת החיפוש שלו, כך שיהיה סיכוי טוב יותר שהוא יבחר להיכנס דווקא לאתר שלכם על פני אתרים נבחרים ובסופו של דבר גם לבצע בו פעולה כלשהי לרבות: רכישת מוצר או שירות, יצירת קשר, השארת פרטים ועוד.

קידום אתרים אורגני בגוגל- במה מדובר?

ראשית כל, חשוב להבין מהו קידום אתרים אורגני בגוגל. מדובר על רצף פעולות שמתבצעות באתר ומחוץ לאתר, כאשר מטרתן היא להתאים את דרישות האתר למנועי החיפוש השונים ובפרט למנוע החיפוש של גוגל, כך שהוא ידורג במקום גבוה. בתהליך קידום אתרים אורגני, המקדם יעשה את כל מה שניתן בכדי לאותת לאלגוריתם של גוגל כי האתר מציע את המענה הטוב ביותר בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית של גולש, כך שהאלגוריתם יציע את האתר בהתאם לשאילתת החיפוש בין תוצאות החיפוש הראשונות האורגניות בגוגל, דבר שבוודאי ישפיע על הסיכויים של האתר להיבחר על ידי הגולש. במסגרת קידום אורגני מבוצעות פעולות טכניות וכן פעולות הנוגעות לתוכן בכדי לקדם האתר.

מה חשוב לעשות לפני קידום אתר אורגני?

בכדי שקידום אתר אורגני יהיה מוצלח, חשוב מאוד לעשות מחקר מתחרים. מדובר על חלק מהותי מאוד מהאסטרטגיה של קידום אתרים אורגני. כדאי מאוד שמקדם האתרים שתבחרו יערוך מחקר אודות האתרים של המתחרים שלכם, איזה תוכן יש בהם, באיזה מקום הם מופיעים בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית, כיצד נראה מערך בניית הקישורים שלהם, כיצד נראית ההיררכיה של התוכן באתר ועוד. אין ספק שניתן לקבל לא מעט מידע מביצוע המחקר המדובר, שיכול לסייע למקדם לדייק בקידום האתר שלכם, על מנת שיופיע לפני אתרים מתחרים כאשר גולש מחפש מוצר או שירות שאתם מספקים.

מחקר מילות מפתח איכותי

תוכן הוא בהחלט דבר חשוב בתהליך קידום אתר אורגני, אך מחקר מילות מפתח הוא דבר חשוב לא פחות. בתהליך מחקר מילות מפתח, מקדם האתרים הנבחר ימפה את השאילתות אשר גולשים שונים מבצעים ועמודי האתר יכולים להוות פתרון איכותי עבורם, את נפחי החיפושים בכל מילות חיפוש, את הכוונה של החיפוש ועוד. לאחר סיום מחקר מילות המפתח, ניתן למעשה ליצור תוכנית עבודה מסודרת הן לצורך קידום האתר והן לצורך כתיבת תכנים איכותיים שיוזנו באתר, יכילו את מילות המפתח וכן, יעניקו את המענה המדויק בהתאם לשאילתות החיפוש הנפוצות ביותר של גולשים. 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: