מהם הנקודות שחשוב שיהיו באתר עורך דין

כיום אין לאף אחד ספק שאינטרנט עובדומביא לקוחות. כל או כמעט כל משרד עורכי דין בין אם מדובר במשרד עורכי דין בראשון לציון, או משרד עורכי דין בבאר שבע או בעיקר אחרת, יש לו אתר, השאלה האם האתר מכיל את מה שלקוחות מצפים למצוא בו והאם הוא מביא לקחות פוטנציאליים חמשרד. בואו נבחן מהם הרכיבים החיוניים שצריכים להופיע באתר של משרד עורכי דין איכותי ומקצועי.

 

 

אתר האינטרנט הוא למעשה החלון הראשון של הלקוחות הפוטנציאלים למשרד, ולכן חשוב ביותר שיהיה מותאם לקהל היעד ויציג את המשרד באופן הטוב ביותר.

 

ראשית כל, העמוד הראשי צריך לכלול מידע בסיסי, אך מקיף על המשרד עצמו. לדוגמה, מומלץ לפרט מתי המשרד הוקם, על ידי מי (שמות השותפים המייסדים), ומה החזון והמטרות של המשרד לאורך השנים. אם המשרד ותיק, כדאי לספר בקצרה את סיפור הקמת המשרד והתפתחותו במהלך השנים. אם המשרד התמחה בתחום מסוים כבר מראשיתו, כדאי לציין זאת. מידע זה יוצר אמינות ומקרין מקצועיות.

 

כמו כן, העמוד הראשי צריך להציג באופן בולט וברור את התחומים המשפטיים העיקריים בהם המשרד מתמחה ואת השירותים שהוא מציע בכל תחום: דיני חברות ועסקים, ליטיגציה מסחרית, דיני מקרקעין ונדל"ן, דיני משפחה, ייצוג בבתי משפט ובבוררויות וכדומה. הצגה ברורה של תחומי ההתמחות מסייעת ללקוחות פוטנציאלים 'להיכנס לנעליים' של המשרד ולהבין את מומחיותו המדויקת.

 

חשוב מאוד להציג בעמוד נפרד את צוות עורכי הדין במשרד. יש לפרט לגבי כל עורך דין את שמו, תפקידו, השכלתו הפורמאלית, התמחויותיו, ותיאור קצר של ניסיונו המקצועי והישגיו. לעיתים כדאי גם לצרף תמונות איכותיות של חברי הצוות. הדבר מקנה אמינות ומאפשר ללקוחות הפוטנציאלים 'להכיר' מראש את האנשים שעתידים לייצג אותם.

 

השירותים המשפטיים עצמם – כל שירות צריך להופיע בעמוד נפרד שיתאר באופן מפורט מהו השירות, מה כולל תהליך מתן השירות מתחילתו ועד סופו, מי הגורמים שמעורבים בו (עורכי דין, רשויות, גופי חקיקה וכד'), והאם התהליך כרוך בהוצאות נוספות עבור הלקוח מלבד שכר הטרחה. מתן מידע כזה מראש עוזר ללקוחות להבין את מלוא התמונה לפני שהם פונים לייצוג משפטי.

 

עוד רכיב חשוב הוא מאגר שאלות ותשובות (FAQ) בנושאים משפטים שונים שמעסיק את לקוחות פוטנציאלים. כדאי לרכז שאלות כמו "מה עולה תביעה משפטית?", "כמה זמן נמשכת סוגיה משפטית מסוימת בממוצע?" וכד', ולתת תשובות מפורטות. פינה זו מראה שהמשרד בקיא בחומר ובעל ניסיון רב.

מעבר לכך, מומלץ לשלב באתר מאמרים ומדריכים שעורכי הדין במשרד כתבו בעצמם, בנושאים הקשורים לתחומי התמחותם. פרסום מאמרים מקצועיים מציג את המחבר כמומחה בתחום ומניח את התשתית לפניות עתידיות של לקוחות פוטנציאלים.

 

 

לסיכום,

יש להקפיד שתהיה אפשרות נוחה וברורה ליצירת קשר עם המשרד ללקוחות פוטנציאלים, בין אם באמצעות טופס יצירת קשר או דף צ'אט און-ליין, כתובת דוא"ל, טלפונים ופרטי המשרד.

 

עמידה בקריטריונים אלה תעזור למשרד להנות מנוכחות מקצועית ואיכותית ברשת שתמשוך לקוחות רלוונטים מתאימים.

 

בהצלחה!

עורך דין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: