איך יוצרים לוגו?

סביר להניח שלא ראיתם מותג ללא לוגו, מהסיבה שהלוגו הוא חלק מרכזי בבניית מותג בכלל ומותג מנצח בפרט. על הלוגו להיות זכיר, פשוט להבנה מצד אחד אך יצירתיות עשויה להתקבל לרוב בברכה. בכתבה זו נסקור כיצד יוצרים לוגו מנצח? מה חשוב שיהיה בו? וכיצד נבדל אותו מהמתחרים שלהם.

 

אז מהו לוגו למעשה ומה הופך לוגו למוצלח?

לוגו הוא למעשה סמל גרפי המייצג את העסק/הארגון/המותג שלכם. לרוב הוא ישלב טקסט ותמונה/אייקון אך לעתים הוא יהיה בנוי מטקסט מלבד. מה שהופך לוגו ללוגו מנצח הוא להעביר את המסר של העסק בפשטות ולייצר סמל שיהיה מזוהה עם העסק וקל לאלה שצופים בו לקשר בין הלוגו לבית העסק ולזהות אותו.

 

השלבים ליצירת לוגו מוצלח:

כל הליך מיתוג עסקי צריך לכלול לוגו מוצלח. להלן כמה שלבים חשובים ביצירת לוגו שכזה:

  • הגדירו את זהות המותג שלכם – בשלב הראשון יהיה עליכם להגדיר תחילה את זהות המותג שלכם. מי אתם, מה אתם מספקים, מה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם, מה אתם רוצים לשדר וכו'.
  • בדקו את המתחרים שלכם – על מנת לא לייצר לוגו דומה למתחרים שלכם וגם כדי לקבל השראה והבנה מה עשוי להתאים ובאיזו רמה.
  • שכרו מעצב גרפי מקצועי ושלמו לו להכין לכם עיצוב ייחודי, מקצועי, המתאים עבור העסק שלכם. עלות לוגו יכולה להתחיל ממאות שקלים ללוגו פשוט, דרך אלפי שקלים ללוגו מקצועי ועד עשרות אלפי שקלים ויותר ללוגואיים מאוד ייחודיים עם פונט ייחודי שנוצר במיוחד עבורכם.
  • קבלו פידבקים ודייקו את הלוגו שלכם, תוך שאתם מחליטים על פלטת הצבעים המתאימה לו.

 

כעת נותר לשלב את הלוגו במותג שלכם:

כעת שיש לכם לוגו מקצועי לעסק שלכם זה הזמן לפנות אל חברת מיתוג עסקים מקצועית ולהתחיל לשלב את הלוגו בתשתיות השונות שלכם: אתר החברה, דפי נחיתה, דפים ברשתות החברתיות, ועד רול אפים, קטלוגים וציוד משרדי. לפרטים נוספים אודות יצירת לוגו מנצח לעסק שלכם והזמנת שירותי עיצוב גרפי ליצירת לוגו לעסק צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם הצעת מחיר ללא התחייבות.

לוקו לעסק

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיצוב ובניית אתרים

האתר המקיף והמקצועי ביותר בתחום העיצוב ובניית האתרים, כל מה שרציתם לדעת על עיצוב ובניית אתרים במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר מצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

אז מה היה לנו בכתבה: