קבלו הצעת מחיר

050-5129527 ✆

gWebSite

מהו פרויקט AMP?

איך להתחיל עם דפי אינטרנט מואצים  Accelerated Mobile Pages האצת מהירות טעינה (AMP)?

Google הופכת בימים אלו את סריקת האינדקס של מנוע החיפוש לסריקת דפי AMP דפים ניידים מואצים לתוצאות החיפוש הסלולריות שלה, מאמר זה מסביר כיצד ניתן לסמן את הדפים הניידים שלך עם נתונים מובנים (Rich Snippets) עבור חוויית משתמש טובה יותר לסמארטפונים וניידים. דפי אינטרנט מואצים של גוגל (AMP) הפרויקט יוצא לדרך. האם אתה מוכן לזה? 

מהו AMP?

באוקטובר הודיעו ​​שגוגל תחיל שימוש בדפי אינטרנט מואצים (AMP), מסגרת נגישה מאוד בקוד פתוח ליצירת דפי אינטרנט סלולריים למהירת טעינה אולטימטיבית. יוזמת הקוד הפתוח נועדה לאפשר לשותפים לשפר את מהירות בקלות (וכתוצאה מכך, את חוויית המשתמש) עבור קהל הגולשים מהניידים. למרות שמפתחים מנוסים יכולים להשיג תוצאות דומות באמצעות אופטימיזציות ביצועים אינטנסיביות, AMP מאפשר אופטימיזציה זו להיות מושגת בקלות מבלי לשנות את חוויית הגלישה הניידת.

איך AMP עובד?

בעיקרון זהו קוד פתוח ליצירת דפי אינטרנט ניידים, AMP מורכב משלושה חלקים בסיסיים: AMP HTML: קבוצת משנה של HTML, שפת הסימון עם תגים מותאמים אישית בעל מגבלות רבות. אבל אם אתה מכיר את HTML, אתה לא צריך התאמת קשה ופיתוח שלא מוכר שימוש בדפים קיימים ל- AMP.
AMP CDN: רשת אספקת ענן לתוכן מהיר,  דפי AMP-enabled שלך נעזרים באירוח מטמון ובאופן אוטומטי ניתן לשלוף נתוני CDN ולבצע כמה אופטימיזציות ביצועים.

איך להוסיף דפי AMP לאתר?
בתור התחלה, תצטרך לשמור על לפחות שתי גרסאות של כל דף מאמר: הגרסה המקורית של דף המאמר שלך שמשתמשים בדרך כלל יראו, ודף נוסף של המאמר ב- פורמט AMP של הדף. ה-AMP אינו מתיר קטעי קוד כגון רכיבי טופס וצד שלישי בשפת התכנות JavaScript, כמו כן סביר להניח כי תצטרך לשכתב את עיצוב האתר כך שיתאים למגבלות. לדוגמה, כל CSS ב AMP חייב ולהיות שוקל פחות מ 50KB. בשל העמסה אינטנסיביות של גופנים מותאמים אישית, נעשה שימוש בהרחבת font מיוחד, כדי להאיץ מהירות טעינה.

מולטימדיה : התמונות חייבות לעמוד בתכונות כגון: תמונות img המותאמות אישית חייבות להכיל קוד רוחב וגובה מפורשים. (בעת המרת אתר לדפי AMP התמונות שקיימות בקוד האתר חייבות כולן לעבור תהליך דומה להמרה). בנוסף, אם התמונות שלך הן בפורמט GIF מונפש, אתה צריך להשתמש ברכיב המורחב בהנחיית AMP.

אתר discovery.com גם מזכיר כי פלטפורמות מסוימות התומכים AMP נעזרים גם בנתונים מובנים של Schema.org כדי לציין את סוג התוכן של הדף. (נכון לעכשיו, "מאמר", "מתכון", "ביקורת" ו "וידאו" שמדווח למנוע החיפוש מהו נושא העמוד אינטרנט.)

איך אני יכול לייצר רווחים באמצעות הוספת דפי AMP?

שיפור זמן טעינת אתר, אשר יכול לסייע בשיפור מהירות גלישה בנוסף לשיפור בדירוג האתר בגוגל, גוגל מעניקה עדיפות לבעלי אתרי אינטרנט שמכילים גם דפי AMP. מטרה של פרויקט AMP  היא להבטיח תיעול הפרסום בצורה הכי אפקטיבית שיש באינטרנט לטלפון הנייד תוך אימוץ גישה ממוקדת לחוויית משתמש. עם ההקשר הזה, המטרה היא לספק תמיכה עבור מגוון רחב של פורמטים של מודעות, רשתות פרסום וטכנולוגיות שמגיעות יחד עם העמודים מואצים לניידים.
כתוצאה מכך, מספר רשתות הפרסום הפופולריות ביותר מבצעות שינויים כרגע באמצעות התקן המורחב החדש לדפי AMP המודעות מוגברת כיום השינויים החלו באתרים מפורסמים כגון::

אמזון A9
AdReactor
AdSense Google
AOL ADTECH
Google Doubleclick
Flite
Taboola
Adform
DotAndAds
plista
AdServer
Yieldmo

האם יש AMP Analytics?

כן. למעשה, ניתוח AMP הוא מאוד חכם כדי למנוע ניתוחים מרובים למעקב של אתרי אינטרנט, הם יישמו את הדרך לאפשר ניתוך בנפרד כדי לאפשר פונקציונליות ל- Analytics עם AMP עבור אתר האינטרנט שלך.

איך אני יכול להתחיל עם AMP ב וורדפרס?

אחת הדרכים הקלות ביותר היא להתקין תוסף AMP עכשיו הוא ליישם את זה באתר הפעלה באופן אוטומטית אבל כאן מניסיון יש שינויים בתקנים ולכן מרביתן אינן מריצים דפי AMP באופן תקין את דפי ה- AMP ולכן הם עלולים להכיל  תגי HTML אסורים. סיכום: AMP מספקת דרך קלה יחסית כדי לשפר את המהירות של אתרי אינטרנט להתקנים ניידים עבור בעלי אתרים. עם סוף פברואר 2016 Google החילה את שינוי האלגוריתם שלה, Google מנהלת שינויים במנוע החיפוש, בעלי אתרים שאינם יבצעו שינוי לקוד AMP יבחינו בירידה שתנועת הגולשים עקב דירוג נמוך יותר באינדקס גוגל לנייד, גוגל משנה את החוקים, בהצלחה.