קבלו הצעת מחיר

050-5129527 ✆

gWebSite

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים הוא דרך לקבלת תנועה לפי ביטויי מפתח (מילות מפתח) אשר מניבים תוצאות חיפוש בגוגל. אותן מילות מפתח מובילות לתוצאות חיפוש אורגני (טבעי) במילים אחרות ללא תשלום. קידום הוא תחום אפור שמכיל בתוכו תאוריות ל-קידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש לדירוג PR אתרי אינטרנט. עיצוב אתרים ללא ביצוכע אופטימיזציה יניב קידום מסיבי שלעתים לא ירקיע שחקים. אתר לא מותאם ל-UX בשנת 2017 לא ימצא בתוצאות החיפוש ברשת החיפוש של גוגל. עבודת קידום ללא קוד אתר נכון לא תניב תוצאות. לקדם אתרים הוא תחום נחשב ליקר במידה ומצאת קידום בעלות נמוכה אנו ממליצים לבדוק מהן הפעולות שיתבצעו כל חודש למען קידום האתר. עבודת קידום אתרים מסורבלת, לעתים נמשכת גם שנים, לכן רצוי שלא תפנו לקידום זול.

הרי שכולנו יודעים קידום אתרים בזול לא קיים בכלל ואם כן מאוד חשוד?
קידום בגוגל בזול אפשרי במידה וכן מצאתם את האדם הנכון והישר שיציג לכם מחקר מילות מפתח ויכוון אתכם למילות מפתח בינוניות ולא חלשות ככה תוכלו לקבל קידום אתרים בגוגל בזול!
מקדם האתרים יכול להיות בעל שקיפות מלאה ולהמליץ לנו על מילות המפתח לאתר שלנו אבל ישנם גם כאלו שיבטיחו לנו קידום למילות מפתח אשר אינן מניבות תנועה מסיבית לאתר שלנו.

 

קידום בגוגל בזול… יש בכלל דבר כזה?

לצערנו הרב כשמדובר בתחום מבלבל כל כך יהיו כאלו שינצלו זאת וידאגו לכם לקידום אורגני לפי מילת החיפוש אשר אינן מניבות לנו רווחים מכיוון המילות מפתח "חלשות" אינן מבוקשות כלל ולכן קל יותר לקדם מחוסר תחרותיות באינדקס Google.
כלומר אם תרצו לקדם את המילה "קזינו" תיהיו בטוחים שברגע שתיהיו שם בעמוד ראשון הכניסות לאתר יהיו עצומות מכיוון שזאת מילה מפתח מבוקשת וממוקדת הרשו לי להסביר את ההבדל כשמדובר במילת מפתח דומה כגון: "קזינו משחק ברשת" אז צירוף המילים המרובות אינו ממוקד ולכן מספר החיפושים בחודש על פי גוגל יהיה כעשירית ממילת מפתח נקודתית ולכן קידום אורגני צריך להיות בעל שקיפות מלאה.
ישנם דרכים נוספות ומהירות לקידום אתרים אחת מהן היא קידום ממומן בגוגל AdWords מיקום ראשון החל מהיום הראשון להקמת הקמפיין אך קמפיין בידיים לא מנוסות יגרור את המודעות שלכם למיקום בצד הדף ובעליות גבוהות. ישנם שתי דרכים להעסיק חברה לניהול קמפיינים בגוגל או לחלופין לעבור קורס פרסום בגוגל ולאחר מכן לעבור מספר חודשים של התנסות אך לצערי הרב לא די בכך מכוון שגוגל סורקת את האתר שלנו ואתכן שמבנה הדף אליו מכוונת המודעה איננו מספיק טוב ולכן כישלון בדף נחיתה עלול אפילו להוביל אותכם לסגירת חשבון הפרסום למספר חודשים,לצערנו גוגל שומרת לעצמה זכות האיכות בפרסום ומסיבה זאת רצוי להעזר בבעל מקצוע לפרסום בגוגל.

קידום אתרים בזול – לא תלוי רק במקדם האתרים שלכם..!

עיצוב אתר ומבנה הקישורים הנו תורה בפני עצמה אתר בעל מילות מפתח מרובות אשר אינו בנוי באופן הנכון ימנע מהאתר שלכם להגיע למיקומים ראשונים. גם העיצוב חשוב לא פחות הרי אנו מפרסמים נכון? פרסומת צריכה להראות טוב מאוד ומושכת קהל אחרת הלקוחות יכנסו לאתרכם ומיד ימשיכו בחיפושים אחר מבוקשם באתר אחר. עיצוב אתרים הנו תחום מורכב ומצריך מסירות רבה להצלחה ולכן חשוב מאוד שבחירתכם תהיה נכונה,רצוי שמי שיתכנת את האתר שלכם גם יהיה מפרסם מקצועי וגם מקדם אתרים אחרת…

מהו קידום אתר אינטרנט?

נתחיל במילות המפתח הרצויות לאתר/עסק שלכם:
רצוי לבצע חקר מילות מפתח קודם לפני במתחילים במלאכת הקידום האורגני, חקר מילות מפתח מתבטא בשני גורמים עיקריים:

רמת התחרותיות של מילת המפתח (מילה תחרותית יותר ברוב המקרים תיהיה קשה יותר לקידום)

כמות החיפושים החודשיים לאותה המילה (מילת מפתח בערך חיפוש נמוך לא תייצר תנועה לאתר) על מנת להתחיל בתהליכים אלו תזדקקו לכלים של Google כגון: Google analytics | Google adwords | Google Webmaster Tools.
וובמאסטר – כלי לסריקה לאינדקס גוגל, בקרה על קישורים, HTML של האתר, תגיות ומילות מפתח בתוכן, סטטוס אינדקס ועוד. גוגל אדוורדס – מיועד לפרסום ממומן אך קיים בו מנוע חיפוש למחקר על תנועת חיפוש לפי סיווגים לרשת החיפוש גוגל.

גוגל אנליטיקס – מחקר על תנועה באתר מקנה לכם את האפשרות להבין: מי נכנס לאתר? מאיזה מכשיר? מה מילת המפתח? וכל תנועה אפשרית האיזה סיווג אפשרי. לאחר שסיימנו להבין לקבוע אסטרטגיית קידום לאתר אפשר להתחיל במלאכת בניית קישורים איכותיים לאתר שלכם.

קישורים איכותיים בעלי קשר לתוכן האתר

קישורים איכותיים הם בעלי קשר לתוכן האתר יעניקו ערך גבוה לדירוג שמנוע החיפוש גוגל. (דירוג אתר נקבע על ידי גוגל ) ניתן למצוא כלים לבדיקת PR RANK לפני שמבצעים קישורים חוזרים לאתר שלכם ורצוי שקישורים אלו יכללו תוכן כגון מאמרים במידה ופרסמתם מאמר ניתן לערוך אותו ולהוסיף קישורים לפני מילת המפתח בתוכן אל האתר שלכם או לעמוד שהינכם מקדמים באופן אורגני. זוהי רק הקדמה להתחלה נכונה לקידום אורגני לאתר שלכם וישנן פרמטרים רבים לאופן קידום האתר שלכם בניית קישורים רק חלק מהתהליכים הדרושים לקידום גם אופן הקוד של האתר שלכם חשוב וכאשר פונים לחברה לעיצוב אתרים רצוי לבחון אפשרות עריכה של קוד האתר להתאמה לקידום אורגני.

עריכת קוד האתר

עריכת קוד האתר או העמוד יתרום רבות למסעות הפרסום בגוגל אדוורדס. בניית אתרים לעסקים רצוי שיהיה מלווה בידע ותכנון ראשוני! לעיתים ישנן חברות המתמקדות רק בעיצוב אתרים ולא למטרת קידום אורגני עלול להיות מכשול בעתיד.

קידום אורגני בגוגל מתחיל מהבסיס! אז רצוי שיהיה לך אתר אינטרנט איכותי וברמה הגבוהה, המון בעלי עסקים לא מודעים לחשיבות של אתר אינטרנט מקצועי שמעוצב ובנוי בצורה נכונה עם עיצוב גרפי נכון, מיתוג, ויצירת ערך מוסף לעסק!

ייעוץ לקידום אורגני על קצה המזלג!

מילון מונחים קידום אורגני בגוגל:
בעל אתר לעסק או קבוצות אתרי מסחר בשנה האחרונה נאלצים אחרי עדכון אלגוריתמם Google בתחילת 2014, יצרה בעיה לחברות קידוםם אתרים וכיום קידום הוא לא כשהיה בעבר, ייעוץ קידום אתרים בפרט אורגני הוא מושג מחייב וניתן לחפש את הגורם הרלוונטי שמבין את העדכוןן האורגני ויציג בפניכם הוכחות שאינו נפגע מנפילת ה- PageRank.

מונחים:

HTML : שפת תכנות המשמשת לכתיבת קוד דפים אך העדכון מביא שינוי בגישה למובייל ודגש לחוויית משתמש באינטרנט.

אינדקס : Webmaster Tools הכלי לאינדקס גוגל הוספת האתר ואימות למנוע החיפוש Google.

מילות מפתח – (KeyWords) מידע את מנועי החיפוש באופן הביטוי שיש לכל עמוד באתר.

robots.txt : בקובץ זה נקבע מה יורשה לגישה על ידי crawler של גוגל

meta tags : תגים שמצביעים על תקציר (תיאור  description) וכותרות שיש למנוע חיפוש גוגל להציג באינדקס.

Page Rank : קביעת הדירוג של אתרים שנקבעו על ידי ממצאי גוגל (לארי פייג' ) 500 חוקים שיקבעו אם אתר איכותי ויקבל Page Rank גבוה.

Sitemaps – מפת האתר היא זו המאפשרת למנועי החיפוש סריקה מהירה של האתר.
שימו לב שיש שני סוגי מפות אתר – אחד שמופיע באתרכם ועוד מפת אתר בקובץ XMLL שנועדה למנועי החיפוש.

CMS – ממשק דרכו ניתן להזין תכנים ומאמרים לאתר שלכם באופן שוטף.

השגיאה של עסק קטן

המון עסקים מבצעים את אותה השגיאה כאשר יש להם צורך לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם . קבלת ההחלטה פה נמדדת לרוב על פי המחיר בעלי עסקים קטנים לרוב יבחרו את המחיר הזול ביותר , בעוד חברות גדולות מודעות לחשיבות האתר, חשיבות המיתוג ותהליך הפיתוח העסקי ותסכים להשקיע סכום אשר יעניק לה את הטוב ביותר. השגיאה של עסק קטן מתחילה קודם כל באי הבנת תהליך הבנייה, החשיבות,ההבדל בין עיצוב מקצועי לעיצוב לא מקצועי,שלב הפיתוח והאפשרות לנהל את האתר בצורה פשוטה ויעילה דרך מערכת ניהול, ההבדל בין תבנית לעיצוב אישי, וקידום האתר ברשת.

ייעוץ שיווקי

קידום מתחיל באתר אופטימלי למנועי חיפוש בפרט גוגל!

בעלי העסקים הקטנים לא יפנו לחברה מתמחה בייעוץ שיווקי יבצעו קודם סקר שוק יקבלו הצעות מחיר ולרוב יבחרו בזול ביותר שמה שניראה לו שיספק לו את אותם הצרכים והאפשרויות עבור העסק שלו, כאן בדיוק נמצאת השגיאה וההבדל בין אתר אינטרנט מנצח לאתר אינטרנט כושל !!!.

כאשר עסק חושב שהמחיר הזול יאפשר או יקנה לו את אותם הדברים במחיר זול יותר, זה לא נכון, וגם מבחינה הגיונית הדבר לא נכון, בדרך כלל בניית אתרים במחירים זולים במיוחד לא יאפשרו לעסק את החופשיות לשלוט באתר, האתרים יהיו על בסיס שבלונה מוכנה מראש, לא תהיהה בחירה אישית ללא חשיבה על מהות העסק ומהו המסר אותו העסק רוצה להעביר ללקוחותיו , שלל האפשרויות המודולים והרכיבים שמוצגיםם באתר לא מקצועיים! מה יהיו ההשלכות על העסק שלכם ? חשבו איזה נזק יגרם לתדמית של העסק שלכם ברגע שלקוח מחפש את השירות מוצר שאותו הינכם מציעים ויתקל באתר לא מקצועי. ההשלכות יכולות להיות הרסניות לעסק ולתדמית שלכם שכן הגולש שנכנס לאתר העסק שלכם יקבל תוך מספר שניות את הרושם הראשוני . חשבו מה יחשוב אם יראה עיצוב לא מקצועי פשוט ונראה זול ושאין מאחוריו כל מחשבה או השקעה על מהות העסק או על צרכיו של הלקוח , אותו גולש יפסול את אתרכם שזה בעצם העסק שלכם ובוודאי יפסול את הפרסום מפה לאוזן על העסק שלכם

קידום ושיווק אתרים בזול? עצרו לרגע! יש בכלל דבר כזה?

רשימת פעולות לקידום ושיווק אתרים על קצה המזלג! אופטימיזציה לאתר לדירוג יותר טוב בגוגל: עריכת האתר לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל

  1. ניקוי HTML – קוד האתר שלכם יכול להיות קצר בהרבה עם אופטימיזציה נכונה, קוד נקי = אתר בעל מהירות טעינת עמוד מהירה
  2. בדיקת שגיאות ותקן W3C.
  3. סידור כותרות H1 H2 – גם כאן יש צורך בתכנות האתר בצורה טובה יותר. גוגל קורא כל פרט קטן באתר שלכם.
  4. ביצוע תקן האצה לדפים באינדקס גוגל לניידים AMP האצת דפים למובייל.

 קידום ושיווק אתרים מתחיל ברשתות החשובות:

  1. Google – קידום אורגני בגוגל לפי מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך! (אורך כ- 3 חודשים עד לשנתיים לעסקים גדולים וחברות)
  2. הוספה לאינדקסים כגון:nana10,netex,Yahoo,Bing,Walla ועוד
  3. חיבור האתר לכל API אפשרי של גוגל: גוגל מפות, גוגל+, גוגל אנליטיקס ועוד

טיפים לקידום אורגני בגוגל

אופטימיזציה – שיפור זמן טעינה – ashdodonline.co.il

איך לדרג אתרים במנועי חיפוש?