קבלו הצעת מחיר

050-5129527 ✆

gWebSite

קידום ועיצוב אתרים מה הקשר?

קידום אורגני ועיצוב אתרים באמת קשור מאוד! שמתחילים לחפש חברה מתמחה באופטימיזצייה בקידום אורגני בגוגל או למנועי חיפוש ואותה החברה מקצועית תקדם קידום לעסקים באופן תקין כגון:

  • שינוי קוד מקור "PAGE SOURCE" זה בעצם קוד האתר או יותר נכון קוד של אותו העמוד המיועד לקידום אורגני, עמוד זה אם יכיל סקריפטים של Flash, JAVA יהיה קשה יותר לדחוף את העמוד בדירוג לאותה מילת מפתח.
  • ניקח לדוגמא את תקין אבל שקוד המקור שלו רווי: לדוגמא קוד בעל 3500 שורות יטען לאט מאוד בנייד וגם במחשב נייח! דבר אשר לא יקל על הקידום האורגני.
  • תמונות מעל 200KB יעמיסו על השרת ועל חווית הגלישה, במיוחד עם עיצוב אתרים רספונסיביים יתכן בטאבלט וסמארטפון יתקשה לטעון אתר עמוס בקוד מקור ארוך ותמונות בפורמט לא תקין או כבד כגון PNG.

עיצוב אתרים ומיתוג

בזמן ההקמה יקנה לכם שקט נפשי שתדעו שהפיתוח ועיצוב האתר שלכם צמוד להתחשבות במנועי חיפוש, חפשו חברה שיודעת לחבר בין שני העולמות! בהצלחה, ולשלב את מהלך הקידום בזמן הפיתוח כיום בייחוד בשנת 2016 הסטנדרטים של מנועי החיפוש בייחוד גוגל דורשים חוויית משתמש נכונה וגם קוד תקין לטאבלטים וסמארטפונים למינהם, גם פרסום ממומן מצריך מעצב אתרים מקצועי שמבין שיש גם דרישה למהירות טעינת אתר תקינה יחד עם מבנה נכון ושימוש בשפת תגיות נכונה אשר מדווחת למנוי החיפוש על נושא העמוד באתר, התוכן, מילות המפתח, כותרת, ועוד כל אלו ידווחו ברקע למנועי החיפוש למה העמוד מתייחס, איזה מידע ותוכן רלוונטי יש לו להציע. מעצב מקצועי ישלב בין כל כוחות הרשת וישלב קוד שגם יעיל בעתיד לקידום או לפרסום במדיה.

עיצוב וקידום אתרים

עיצוב אתר

עיצוב אתרים עם ממשק משתמש User interface UI מתחיל מתכנון מדויק של האתר, מה שבעצם הופך את ממשק המשתמש לממשק טוב הוא כזה שתוכנן על פי צרכי הקהל הגולשים באתר, תוך מחקר מעמיק על צרכי הגולשים ומטרת הגולשים באתר. האתר צריך להיות ברור קל לשימוש וענייני , נתונים אלו שונים מאתר לאתר ולכן יש לתכנן ממשק ייחודי לכל אתר.

עיצוב אתרים: לקדם את העסק שלך

בשנת 2015 – 2016 בוודאי קידום עסקים מתחיל באינטרנט בייחוד לעסק חדש אפיקי הפרסום או פנייה למשרדי פרסום תגרור עלויות מעבר למצופה, חשוב מאד לשמור על העסק בצורה הטובה ביותר ושיווק לא נכון או השקעה שגויה תגרום לבעלי עסקים רבים לסגור את העסק בשל חוסר תנועה שתביא לחוסר הצלחה.
כיום, חשוב מאד שלכל עסק יהיה גם אתר אינטרנט, שהוא לרוב משמש מעין כרטיס ביקור. אולם זה לא מספיק לפתוח אתר עבור העסק ולהמתין שגולשים יבקרו בו, יש לדאוג שהוא תמיד יהיה מעוצב ומעודכן בצורה כזו שתצליח למשוך אליו את הגולשים. אין ספק עיצוב אתרים הוא הפתרון! אז בניית ועיצוב אתרים הוא מה שגורם לעסק להצליח? בטח שלא לעסק חדש וגם אתר ללא קידום זה אתר באמצע המדבר! נקודה.

להתאים את האתר לעסק

עיצוב אתרים עבור עסק יכול לשמש עבורו הצלחה מסחרחרת או כישלון חורץ, יש לעצב את האתר בהתאם לסוג העסק ולשמור על קו מסוים. כלומר, עיצוב מתאים למוצרים ולשירותים הניתנים. כמו כן חשוב מאד להקפיד כי העיצוב ימשוך את תשומת ליבם של הגולשים.

על מקצועיות לא מתפשרים: מעצב אתרים בהתאמה אישית יחסוך ממכם המון תסכול על כל פרט חשוב כגון:צור קשר, טלפון ועוד גורמים  שחשובים מאוד כשגולשים נכנסים ולאתר. ברגע שפותחים אתר ומעצבים אותו, חשוב מאד לפנות לגורמים מקצועיים בתחום שיעשו את העיצוב בהתאמה אישית שלא יהיו לכם מגבלות בפורמט העיצוב.
ברגע שתעזרו בצוות מקצועי שיעצב עבורכם את האתר העסקי שלכם תוכלו באופן משמעותי להגדיל את הרווחים שלכם, גולשים שייכנסו לאתר ויתרשמו מהעיצוב שהושקע לבטח יצליחו להתרשם גם מהשירות והמוצרים המתפרסמים בו יתרה מכך, ניתן אף לומר כי אפילו אם לא מכירים את העסק, ישנה תחושה שמדובר בעסק רציני, איכותי ומצליח כאשר האתר מעוצב כראוי.

פתחתם את העסק שתמיד רציתם והוצאתם אלפי שקלים על מנת להגשים את החלום?

לרוב ההשקעה היא ברובה בגורם הפיזי כגון:

  1. השכרת חנות – עלויות מתחילות מ3,000 ש"ח ומעלה לחודש שזה לא כולל ארנונה מים חשמל מיזוג להמשיך לפרט?
  2. שיפוץ – שיפוץ חנות יתחיל מ- 80,000 ש"ח משם אפשר העלויות מטפסות ככל שתרצו יותר ככה תשלמו יותר.
  3. עובדים – שכר, תשלומים חיפוש במודעות הדרושים זה רק ההתחלה.

פנייה לחברה לעיצוב אתרים והשקיעו בפרסום אבל טראפיק שזה התנועה הקונים בעצם אלו שגולשים כדי שתעניקו להם שירות כלשהו לא ישארו באתר הרבה הזמן אז לחסוך בחזות או בחווית המשתמש (UX) יגרום להעלאת הBounce Rate זהו אחוז הנטישה של הגולשים אז זה הרושם הראשון שלכם באינטרנט! ועדיין רבים מחפשים פתרון זול! או אפילו בחינם, פתרון כזה לא יביא אתכם לשום מקום.

במידה וכיסתם את תחום הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט אז סביר להניח שתוך מספר שבועות כבר תרגישו את ההבדל: אתם כבעלי העסק תרגישו כי אתם מצליחים לקבל לקוחות חדשים וגם תופתעו שלקוחות מעולם הWEB הינם לקוחות שונים ורובם כבר סקרו את תחום העיסוק שלך ומודעים למחירים ברשת.

אז איך ואיפה לפרסם?

פייסבוק: ניתן לפתוח דף עיסקי ולשלם עבור מודעות ממומנות בתחום החיפוש שלך, אבל פייסבוק עובד רק עבור חלק מהעסקים! כמובן שיש עסקים שממש אין להם יעדים ברשת חברתית.

גוגל אדוורדס: הקמת קמפיין לפי מילות מפתח – נניח שאני מחפש "חשמלאי במרכז" מייד יופיעו בחלק העליון וגם בצד שמאל מודעות פרסום אשר קשורות אך ורק למילת מפתח! לכן מומלץ לרוב בעלי אתרים חדשים להקים קמפיין מדוייק לפי מילות מפתח.

המאמר המקורי נכתב בידי Gwebsite: קידום ועיצוב אתרים