קבלו הצעת מחיר

050-5129527 ✆

gWebSite

מיתוג אתרים, בין אם זהו מותג עסקי או עסק פרטי, גדול או קטן, מיתוג – זוהי מילת המפתח!

מיתוג נכון יקפיץ את העסק שלכם בכמה דרגות:

  • ראשית אתר אינטרנט – בניית אתר ולוגו חייבים להיות מעוצבים בצורה מקצועית?
  • בכל הנוגע לשיווק המותג, לוגו ייחודי ואתר מקצועי ומעוצב הם האפקטיביים והנגישים ביותר.
  • חפש אתרים של המתחרים שלך, בחן מה אתה אוהב ולא אוהב. זה יקל על העבודה מול המעצב שלך.
  • שם העסק שלך הוא הדבר הראשון שלקוחותיך יקלידו במנוע החיפוש. זה השם שיהיה להם הכי קל לזכור והכי קל למצוא.
  • קידום אתרים – קדם את האתר שלך במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל.
  • וודא שהאתר שלך כולל מילות מפתח רבות, השתמש במילות מפתח מרכזיות ובעלי תנועה מסיבית.
  • הבאנרים המופיעים באתר חייבים לכלול מידע מכירתי פרסומי לעודד יחסי המרה גבוהים.

12025

 עיצוב אתרים מרשים ומרגש יגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך לסקרנות!

התוכן השיווקי שלך צריכים להתמקד במה שיש לך להציע, מי אתה ומהם המוצרים שלך, מוצרי קידום המכירות שלך צריכים למשוך את העין של הגולש ובמקביל להיראות מקצועיים וכל זה במסגרת התקציב שלך לעיצוב אתר. מיתוג זהו תהליך חיצוני מרובה פעולות למתג לבדל עסק, שימוש בתקשורת חזותית הפעלת משרדי פרסום. כל אלו אינם קשורים למיתוג אתרים, מיתוג אתר הוא עיצוב ייחודי בכל היבטי התוכן, שימוש באלמנטים חזותיים ועיצוב גרפי תואם ימתג או לפחות ישאיר את הגולש יותר מ-10 שניות באתר.

איך מתחילים מיתוג אתר?

כמה פעולות שמצריכות הרבה מאמץ כגון:

תחילה העיצוב של האתר הושלם? נהדר נראה כמו מותג? אז יוצאים לדרך מיתוג עם חוץ. שיתוף ברשתות חברתיות של עמודי המכירה באתר החברה, ברגע ששיתפתם את האתר בפייסבוק השיתוף יהפוך לפוסט שמקשר לאתר ומעניק סיגנל חיובי שיעלה את הדירוג בנוסף למבקרים חדשים באתר, קישור מפוסט יכול להכיל באנר מעוצב שהעמוד מכיל, וככה גם תיצרו מיתוג ללוגו של האתר שיופיע במספר פוסטים ברשתות כגון: פייסבוק, גוגל פלוס, scoop.it, twitter ועוד.

עיצוב אתרים – שימוש בתקשורת חזותית

עיצוב אתרים – שימוש בתקשורת חזותית לשיפור יחסי המרה, אז מה הם יחסי המרה? יחס המרה נלקח מגוגל אנליטיקס (Google Analytics) העוקב באמצעות קוד מעקב שנשתל בעת עיצוב האתר, המעקב יציג את כל הנתונים שיעזרו לכם להבין את יחסי ההמרה באתר כלומר כמה גולשים נכנסו לאתר ולמה? איך? ומאיפה? הם נשטו את האתר ולא ביצעו רכישה או פעולה של יצירת קשר.

עיצוב אתרים שילוב עם עיצוב הגרפי

כאן העיצוב הגרפי יחד עם המתכנת שישלבו יחדיו למיתוג אתר נכון, וכאשר יחסי ההמרה נמוכים כנראה שכאן כשלה פעולת העיצוב של האתר עם המסר שכשל לעבור לגולש, לדוגמא: הגולש לא מצא את צור הקשר, דוגמא נוספת לשיעור נטישה נמוך שמראה שהאתר אינו מוצג נכון או אינו נעים לצפייה.

נגישות: כיום הנגישות לאתר ושימוש באלמנטים חזותיים שעוקבים אחר הגולש או אנימציה שתכלול ב-CSS3 שיגרמו ליצירת פעולה באתר כמו רישום משתמשים או התחברות לשירות בתשלום.

בהצלחה!

הגיבו למאמר

לא יעשה שימוש בכתובת הדואר אלקטרוני שדות חובה מסומנים ב-* *